Kategoria: MARKETING

5 października 2018

Jak zaplanować ciekawy event w Warszawie?

W Polsce organizuje się dziś wiele eventów – zarówno masowych imprez kulturalnych, jak i eventów biznesowych i marketingowych. Popularność tego typu wydarzeń stale rośnie, gdyż jest to świetny sposób na promocję własnej marki, czy też nawiązanie dobrych relacji z pracownikami. Największym centrum eventowym w kraju jest oczywiście Warszawa, w której codziennie odbywają się liczne wydarzenia, […]

SHARE:
9 kwietnia 2018

Marketing społecznościowy wsparciem Twojego biznesu

Media społecznościowe to potęga w dzisiejszych czasach, dlatego nie możesz o nich zapomnieć w trakcie planowania działań marketingowych dla swojej marki. Inwestycja w marketing społecznościowy to obecnie absolutna konieczność dla każdej marki – niezależnie od branży czy grupy docelowej!

SHARE:
16 marca 2018

Strategia marketingowa – podstawa sukcesu

O uwagę klientów walczą dziś dziesiątki firm funkcjonujących na konkurencyjnym rynku. Dlatego istotne jest, by każda z firm, niezależnie od wielkości, posiadała indywidualną strategię marketingową. Rozumiany jest przez nią szczegółowy koncept kreatywny marki – jej wyglądu, cech charakterystycznych i wartości, którymi się kreuje, komunikowanych za pomocą ściśle opisanych działań i zasad postępowania. Strategie marketingowe, będące […]

SHARE:
16 marca 2018

Direct marketing – marketing bezpośredni

Inwestycja w reklamę skierowaną do miliona anonimowych użytkowników? A może w tworzenie spersonalizowanych komunikatów, biorących pod uwagę potrzeby i preferencje pojedynczych konsumentów? Odpowiedzi na te pytania poszukuje większość firm funkcjonujących na rynku. Jak dowodzą liczne badania, w większości przypadków okazuje się, że to właśnie indywidualne podejście marketingu bezpośredniego przekłada się na wymierne korzyści dla przedsiębiorstw. […]

SHARE:
You are here: Page 1