15 marca 2018

Prowadzenie sklepu i koszty

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga stosownych inwestycji. Czeka cię opłata za silnik i/lub funkcjonalności. Jeśli zdecydujesz się na darmowy skrypt, najprawdopodobniej co ciekawsze funkcjonalności będą osobno płatne. Jeśli na skrypt płatny – wiele z nich będzie od razu wbudowanych. Musisz zapłacić programiście oraz projektantowi stron www.

Optymalizacja strony pod wyszukiwarkę, czyli pozycjonowanie to kolejne koszty. Podobnie jak opieka trenera e-commerce, który pomoże ci zaplanować kampanię reklamową. O tym czy sklep jest rentowny przekonasz się najwcześniej za rok, dlatego cały plan działania związany z jego zakładaniem i rozkręcaniem musi być precyzyjny i przemyślany.

Przepisy, ustawy

Dane potrzebne do założenia spółkiRozpoczynając handel w sieci pamiętaj:

  1. Musisz założyć jednoosobową działalność gospodarczą lub spółkę cywilną i zarejestrować je w CEIDG albo spółkę jawną/ komandytową/komandytowo-akcyjną, akcyjną lub z o.o.  i zgłosić ją do KRS.
  2. Musisz wybrać formę opodatkowania: ryczałt, rozliczanie się wg ogólnej skali podatkowej albo podatek liniowy. UWAGA: ryczałt to tylko 3%, ale decydując się na ten rodzaj opodatkowania nie można m. in. rozliczać kosztów i uzyskiwać przychodów np. z reklamy.
  3. Jeśli będziesz VATowcem, musisz wysłać/zanieść formularz VAT-R do właściwego Urzędu Podatkowego. UWAGA: VAT jest obowiązkowy mi.in., gdy zamierzasz sprzedawać towary obciążone akcyzą. Nie musisz być VATowcem, jeśli przedmiotem handlu są twoje własne produkty (rękodzieło niewymagające zakupu drogich materiałów), jeśli koszty działalności są niskie lub zerowe albo oferujesz je osobom niemogącym odliczać VAT od zakupów lub z VAT zwolnionym.

Specjaliści e-commerce – z nami osiągniesz sukces

Rentowność twojego sklepu zależeć będzie głównie od konwersji. Konwersja to przejście osoby odwiedzającej sklep do grupy klientów  – czyli dokonanie przez nią zakupu. Współczynnik konwersji to stosunek ludzi, którzy dokonali zakupu do liczby odwiedzających sklep. Nasi specjaliści e-commerce mają doradztwo w małym palcu, a współpraca z nimi oraz uzyskane od nich informacje na pewno sprawią, że osiągniesz sukces.

SHARE:
FINANSE, PRAWO 0 Replies to “Prowadzenie sklepu i koszty”
Tomek

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *